kläder som doftar sommar och sol

Längtar så efter solen, värmen, filt på gräsmatta och sand mellan tårna. I väntan på sommaren så suktar jag lite genom att titta på fina sommarklänningar till Isolde. På Oiibarnkläder har dom ett par som inte är dumma, tvärtom så kliar det riktigt ordentligt i Vill-ha-tarmen. Det är synd att det inte finns motsvarnade i vuxenstorlekar. Hur coola skulle jag och lilltjejen inte vara då!? när vi matchandes intar sommarfesten eller playan B-)
Här är mina absoluta favoriter (inte helt lätt att välja ut)


Underbar klänning med svampar från Ej Sikke Lej
Mörkgrå klänning med söta puffärmar Charlie Lee
Tuff och skön sommarklänning med tattueringsmotiv från Kids Ink
Härlig retroklänning från mitt favoritmärke Rockefella
(Bilder från från Oiidesign)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0