Gott nytt år!

Hade en jätte mysig nyårsafton med Philips föräldrar. Philips mamma hade lagat an supergod tre rätters supé helt i min smak. (ostbrickan äter vi i dag fick inte plats i magen igår)
Här är lite bilder av vår kväll.


Meny
Förrätt:
Laxbakelse (skinka till mig) med avokado

Jätte god förrätt som serverades på en liten salldsbädd utav salladskott, salladsärtor och pinjenötter.


Varmrätt:
Oxfilé med nötgremolata och frasiga röbets- och chèvreknyten
(ingen bra bild tyvärr)
Jag älskade rödbetsknytena! Och oxfilén... mmm till det hela serverades rödvinsås och baconfrästa haricots verts.


Efterrätt:
Cheesecake med kexkross och ingefärshallon

Super smarrig, ska äta resterna idag ;)
(alla recepten kommer från Icas buffé så det är bara pröva på)
Och så lite outfit bilder :)
Isolde hade super söt klänning hon fått i julklapp


Philip (pappa) och Isolde


Mig (mamma) och Isolde
Gott nytt år på er alla och hoppas ni får ett nytt fint år! <3

Kommentarer
Postat av: emelie

kom hem nuuuuuuuu! ni är för söta!

2011-01-01 @ 23:40:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0