Tuffa leopard strumpbyxor för min tös med klös!

... där fick jag till rubriken va? ;)
Tittade in på Oii barnkläder för dom har underbara och roliga kläder som passar bra när man vill ha något som inte alla barn har och tröttnat på HM's sortiment. (inget ont om HM men ibland vill man vidga sina vyer) Blir helt till mig av Rockefellas fina kläder, vill ha allt! Den här blusen tillexempel:



Helt underbar! Det gällde att hålla tungan rätt i mun för att inte klicka i alla deras plagg ;) men jag fick nöja mig med två plagg för den här gången och inget från Rockefella.
En super cool t-shirt som jag hoppas får Isoldes tänder att ploppa upp snart:

Och ett par strumbyxor med mycket klös i:

Så sött med leopardmönster på små barn tycker jag :) Ska försöka få till en bild med Isolde iklädd kläderna så fort dom dyker upp.
Alla bilder är lånade från oiidesign.se

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0