Hemmadag

Idag får bli en hemma slappar dag. Ska försöka packa lite saker i köket för helgen närmar sig snabbare än man tror.
Lite dammsugning och en tvättmaskins tvätt vore bra också, oj vad roligt vi ska ha ;)

Vi så gärna hitta på något. Anmält mig till reseguiden.se tävling och kollar biljetter till the Blue man group som spelar på Göta lejon i höst. Sedan så försöker jag mjölka ut så att man kan gå på bio och se Alice i underlandet. Har mina små projekt på gång helt enkelt. Låter nästan som jag vill slippa ifrån Kotten, men det vill jag absolut inte. Hon är faktiskt en väldigt trevlig brud att hänga med. Vill ju såklart att hon ska hänga med på allt, men det går tyvärr inte alltid.

Har också ett litet boktips: Annika Lantz "9 1/2 månad" För alla såklart, men har man fått barn så känner man igen sig också. Skrattar högt flera gånger.

Hittade boken billigt här:
http://www.adlibris.com/se/product.aspx?isbn=9789185505319


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0