Berlocker blev ett armband

Ville se om mina små handgjorda saker funkade att ha hängandes om armen, så jag satte ihop ett litet armband.

hemmasnickrat armband med godsaker

 

Isolde och jag kom igår hem från en liten weekend i Linköping. Så nu har vi tränat inför framtida tågåkningar som till Göteborg kanske. Väldigt sugen på att ta en tripp ner dit. Så vår lilla Kotte får träffa sina släktingar.


Till helgen kommer vårt nya kök upp. Måste börja packa ihop alla saker i kartonger annars blir det lite knepigt.

 

Nu är jag så trött att jag nästan faller ihop lite Community på sexan och sedan blir det sängen. Antagligen kommer Isolde inte tycka som jag, men men. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0