Inga bilder...

Har massor jag vill visa och skriva om, men min dator och kamera verkar bråka eller nåt. Hur som helst vill inte datorn veta av kameran och låtsas att den inte hittar några bilder. Surt när jag tagit så fina :( Har ju resultatet av mina lime och vitchoklad muffins, lillebrors student och glada pysselupptåg.

Har annars haft en rätt lugn, trevlig, normal, men lite konstig dag. Isolde har varit lugn, det var trevligt att gå på föräldrargruppen på bvc. Det konstiga stod jag själv för tror jag. Men eftersom dom flesta i min närhet säger att jag är lite knäpp så är väl det helt normalt ;)

Hoppas kameran och datorn slutar bråka så mina bilder kommer upp. Annars får ni ha en trevlig helg. Själv blir det kanske in mot stan på lördag och titta på Zombie Walk!? får se. Knasigt, kul verkar det som.

Tjingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0