Varit med Bebin i 1 månad!

Den 26 januari blev vår lilla stjärna 1 månad, hela 1 månad har hon levt utanför magen! Ofattbart...
Eftersom jag tillhör den sämre delen av bloggare, så var det såklart nästan 100 år sedan jag uppdaterade.
Under tiden har det hänt en del. Jag har blivit ett år äldre och nu levt en fjärdedel av mitt liv, usch vad gammal man kan vara ;).
Vi har hunnit med bvc några gånger. Isolde växer så det knakar och går upp i vikt ordentligt. Storlek 50 är nästan nu helt avverkat, iaf i bodies. Hon har det fina släktdraget från både sin mamma och pappa med korta ben. Gick officiellt över till storlek 2 i blöjan, mamman började tröttna på att byta body tre gånger om dan för att det läckte upp lite på ryggen varje gång hon bajsa...



Vi badade lite i morse, verkar vara väldigt uppskattat. Jag fick tyvärr inte vara med i badkaret, har inte gjort min efterundersökning än. Men jag var glad fotograf bredvid istället.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0