Torsdagsmys

Efter en ganska tung dag med begravning. Min morfar har tyvärr gått bort och jag gick på min andra begravning någonsin :( Tur att man har en sån underbar familj så att tom något så sorgligt som en begravning blev tack vare dom ändå mysig. Ni är bäst! <3

Efter middag hos mormor, följde sedan min bror med hem till oss. Philip gjorde chokladbollar och så lite tv-spel på det i ett par mjukisbyxor toppat med gott te = torsdagsmys

min bror och Alva har ockuperat soffan

 

smaskiga chokladbollar

 

Tittade i kalendern precis idag (torsdag 19/11) har jag gått 35 veckor. Helt otroligt att man redan kommit så långt. Känns som man inte varit gravid särskilt länge och nu är det bara 5 veckor kvar. Galet!

Tjingeling!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0