Tjuvstart i pepparkasbakning

Eftersom man inte vet när Kotten behagas dyka upp bestämde vi oss att tjuvstarta lite med julförberedelser. Iaf dom man tycker extra mycket om så det inte missas, att baka pepparkakor tex :).

Vi har inga traditionella pepparkaksformar utan har istället formar på svenska djur, älg, björn, ekorre, snigel och igelkott såklart.
Men fina blev dom, med massor av glasyr!

direkt från ugnen

 

Massor med glasyr!


Pepparkott

 

Lite annat julpyssel mellan bakningen blev det också. Vet inte om jag orkar göra julkort till alla, har köpt vanliga julkort som backup också. Man ska ju inte stressa ut sig :)

 


Kommentarer
Postat av: Jenny

Vilka fina pepparkakor!



Önskar att jag fick massa tid för pyssel jag med.. Jag är avis på dina grejer (:

2009-12-03 @ 22:40:05
URL: http://jannu.babyblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0