Välkommen lilla Isolde!

Jahopp då har man blivit mamma och ett helt nytt äventyr väntar. Den 26/12 kl 21.54 kom hon till världen vår lilla tjej. Själv har jag lite minnesluckor från förlossningen, var hög på lustgas :) men jag klarade mig på bara det så man känner sig lite tuff. Fast hade jag haft mer ont hade jag nog tagit allt jag kunde få. Som min mamma sa: förlossning är det värsta och samtidigt det bästa man kan uppleva.

trött men lycklig mamma


Redan är jag orolig och drömmer mardrömmar över allt som kan hända vår lilla Kotte. (ja hon är fortfarande en Kotte även på utsidan)
Tur att naturen fixat lite och proppat kvinnan full med hormoner. Vaknade efter två timmars sömn, kände mig nöjd och väckte Philip. Med ett strålande leende säger jag; visst är det skönt att vi fick sova ordentligt. Philip tycker jag är knäpp som är pigg efter det lilla, han vill sova mer.

Klar för hemgång, första gången har hon kläder. Annars körde vi på samma stil hon och jag hela BB-tiden: sjukhusnattlinne och blöja







Kommentarer
Postat av: emma

välkommen lilla kottan ;) å grattis till mamma å pappa!! vilken sötnos

2009-12-30 @ 13:33:08
URL: http://emzingen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0