Graviditetsklag... tur att Märtor finns

Blev inte så mycket jobb, var tvungen att sjukskriva mig. Min kropp bråkar med mig ont överallt, njure, mage, rygg, ben... och så trött i hela mig att det kändes som jag varit med ett krogslagsmål. Tror jag numer vet hur foglossning känns. Nog på klagerier. Har upptäckt att där Alvedon inte längre hjälper så fungerar promenad. Märta tog med sig sin matte och sedan bar det ut på stigarna i lugn takt runt vårt hus.


Vår lägenhet

När man ser den här bilden kan man inte tro att vi bor i en riktig betongförort till Stockholm. Frisk luft och lite skogspromenad gjorde susen. Tyvärr inte tillräckligt länge, jag hoppas att jag får sova ordentligt i natt och mår bättre i morgon.
God natt



Den alltid lika glada Märta



Hon kan dansa



...och busa med Philip

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0