Galningar i skogen

Min syster och hennes ettåriga son Loa skulle komma förbi och vi skulle gå en liten promenad var det tänkt. Jag var jätte sugen på att gå i skogen... men Loa har ju vagn, fast det var ju inget problem (enligt mig). Stigen är ju stor och bred och nästan inga rötter alls stod jag fast vid. Nu var tyvärr inte verkligen inte så.. Tur att Philip också följde med för vagnen gick ju inte dra alls. Stigen var två centimeter bred och stockar och stenar som kändes som höghus. Philip tog vagnen ihopvikt på huvudet, min syster och jag turades om att ta barnet och skötväskan. Tur att vi inte mötte någon för vi måste ha sett ut som riktiga knäppisar.


Hitta Bumbelbee i skogen



Transformers?



stora steg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0